媽媽的減肥計畫── 香港港安醫院-荃灣Funfit - Belly Management體重控制計劃(三個月)

做咗媽媽生咗小朋友之後,加上隨年紀增長,我覺得新陳代謝減慢咗,的確令我好煩惱,即使進食份量一樣,但總覺得比起以前容易變肥,我要開始重視健康問題!世界衛生組織指出「肥胖是一種慢性疾病」,呼籲世界各國重視肥胖對健康的危害。超重會增加身體負擔,影響體內的機能,繼而增加患糖尿病、高血壓、心血管疾病及癌症等風險。要改善體重及健康,體能活動、生活和飲食習慣確實扮演重要的角色。研究指出,只要您能減去5-10%的多餘的體重,就能改善血壓、血糖及膽固醇過高的問題。
所以今個夏天我就想試一試荃灣港安新推出嘅Funfit - Belly Management體重控制計劃(三個月)。每個人嘅身體情況都唔一樣,所以有兩個計劃以供選擇:
基本計劃 (原價 $11,290, 優惠價$8,220)
適合希望開始調整生活模式,以改善體重及健康的您。
計劃包括:

  1. 荃灣港安Essential 標準身體檢查套餐 (基本化驗室檢驗,包括肝、腎功能、血脂測試等,以及心電圖及X光檢查等)
  2. 營養飲食指導8節
  3. 運動評估及處方(90分鐘)1節
  4. 健康生活評估及指導1節
  5. 全程個人化互動跟進

全面計劃(原價 $18,220, 優惠價$14,530)
適合注重健康的您,全面瞭解自己身體狀況,在專業團隊指導下實踐健康生活,有效地達至理想體重。
計劃包括:

  1. 荃灣港安Smart 明智身體檢查套餐 (除了基本化驗室檢驗,也包括糖化血紅素、腫瘤測試及上腹超聲波掃瞄等)
  2. 運動心電圖
  3. 營養飲食指導8節
  4. 健康教練運動訓練10節
  5. 健康生活評估及指導1節
  6. 全程個人化互動跟進

我自己比較想選擇全面嘅計劃,因為入面包身體檢查、營養師服務同健身教練課程。

一向都知道荃灣港安嘅身體檢查出名,而隨住年紀愈大,都想做一個全面嘅檢查去了解自己身體狀況,因為大部分疾病都係預防勝於治療,所以呢個計劃除咗可以見營養師、有專業教練做運動訓練指導,最吸引就係先比自己了解身體狀況,再制定合適自己嘅減肥計劃,從而改善健康,我諗坊間其他機構都真係未必有咁全面嘅計劃添!所以我真係好期待。

仲有以下特點:

  • 健身教練個人化運動訓練:資深健身教練會先評估體適能狀況,訂定個人化運動目標,提供一對一健身訓練、貼心跟進及成效分析
  • 註冊營養師飲食個別指導:根據您的健康狀況,提供個人化飲食建議 ,指導如何增加飽足感並有效地減重,讓您在享受美食的同時,能長期維持健康體重。
  • 健康教育團隊全程跟進:以個人的生活習慣進行健康風險評估及分析,健康教育導師全程跟進進度及提供實用資訊,幫助達成目標!

我覺得呢個plan真係同坊間嘅好唔同,出面嘅中心可能只會有營養師或健身教練,但呢個一係一站式,乜都有齊,感覺真係資源好豐富,集合晒咁多個專業人士幫我達到健康減重,希望都幫到各位讀者,可以幫大家選擇最適合嘅減肥健康方案。

如果想知多啲/報名,可以直接WhatsApp :5507-8038 https://wa.me/85255078038 或者打電話:2275-6338


Comments