產後脱髮點算?Pilfood維佳活髮營養片

產後脱髮係所有媽咪嘅必經階段

但唔少媽咪都有感脱髮唔係一個過渡期咁簡單

波仔已經8歲喇,但我感覺係啲頭髮未停過甩

最近同事都覺得大家啲頭髮越嚟越薄

真心驚驚...女人脫髮真係好難接受

所以由依家開始就要試吓呢隻

#Pilfood維佳活髮營養片

呢隻supplement含有各種對頭髮健康生長嘅必需營養

當中最重要嘅係Zinc同維他命H

我諗有研究開嘅朋友仔可能都唔陌生

對頭髮&指甲健康都係非常有益

除此之外更含氨基酸和小米提取物黍素

一樣係對抗甩頭髮嘅營養成分嚟㗎!

食用方法好簡單:每日2片,清水服送,3~6個月為一個療程。

supplement size唔算好大粒,易吞,冇怪味

有一點要注意嘅係用量每日唔好超過兩粒

過高劑量嘅維他命H有機會引致失眠、消化不良等副作用

我食咗一段時間,感覺頭髮好似真係甩少咗

負責吸塵嘅老公話最近地下冇咁多頭髮

我都希望係真啦!

當然要visually見到有改善要長啲時間觀察

但我相信科研嘅結果嘅!

如果有留意開/食開活髮嘅Supplement(Biotin之類)

可能會發覺服用嗰期好容易生暗瘡...(我試過)

但Pilfood 維佳呢隻我食完冇皮膚嘅問題

所以我覺得呢隻唔錯,幾啱我

我會keep住食,盡力對抗脫髮危機!!


更多資料:

https://bit.ly/4268Os3

銷售點:萬寧、屈臣氏藥劑部、各大藥房、HKTVmall、顯康醫健站

Comments