女性脫髮治療 || 康熙年中醫太極頭療七步曲


比起白頭髮我比較擔心係甩頭髮...

話說年輕時代因為遺傳性白髮,成日染髮漂髮,染得好密

自覺甩頭髮都算甩得好勁

生完B後更加係塞住晒個去水位嗰隻

話說後生嘅時候我啲頭髮係好厚

扎馬尾條橡筋要有咁上下粗先綁得晒

近年條馬尾幼咗好多,都咪話唔擔心

女性脫髮個案激增,我估計原因係荷爾蒙轉變

過往男士脫髮比女性機會率高

因為男性DHT level比女性高,而DHT係會block住毛囊

長久毛囊會萎縮,頭髮又粗變幼,幼變冇

都市人嘅飲食中唔多唔少涉及基因改造食物,加上生活壓力

夜訓、缺乏運動等等,都會影響身體嘅荷爾蒙

中醫說法呢啲叫傷肝腎,一樣係對頭髮生長有負面影響

咁點先可以生返啲頭髮呀?!?!

唔知康熙年中醫好唔好呢?!

今日我就上去試吓佢哋嘅太極頭療七步曲

個名聽落去好厲害咁!事實上呢七步曲真係好掂!

整個療程約90分鐘左右,七步曲包括

七大專業頭皮分析

如果有去過其他地方做頭療應該有照過頭皮

康熙年呢度從多方面分析,包括頭皮狀況

頭髮角質狀況、頭皮血管程度、

頭髮粗幼度、毛囊狀況等等

例如我就係毛囊好污糟,比一層層污垢油脂蓋住

如果唔針對呢樣嘢改善,即時搽幾有效嘅精華都唔會吸收的

草本薄荷磨砂深層清潔頭皮

療程第二步就係幫頭皮做深層清潔

治療師會幫全頭均勻

呢隻草本薄荷磨砂我覺得幾舒服,頭皮涼涼地咁

下一個step係離子噴霧保濕焗髮

而同一時間治療師會幫客人進行

香薰精油經絡高磁按摩肩頸

中醫角度認為肩頸穴道阻塞會使血液上唔到頭

頭部唔夠血有礙頭髮生長

焗頭加按摩約10~15分鐘

過程非常relax,但原來relax可以更relax

洗走磨砂髮膜係坐喺張電動按摩椅上面

再敷埋眼膜!真係將「嘆」推去另一個層次!

治療師會按摩頭部穴道

按完真心係覺得個頭輕咗

戲肉係治療師按摩頭部幫助打開穴道

然後用呢度嘅皇牌康熙年180中藥大補頭療湯沖洗頭皮

呢款特製頭療湯係每日新鮮熬製

含一百八十種純中藥!好香好濃郁嘅當歸味

頭療湯有助頭皮排毒

穴道加上深層清潔後,頭皮更容易吸收營養

促進頭皮血液循環

整個療程我可以話relax程度爆燈

除咗頭部以外,肩頸,眼部,甚至全身都有照顧到

做完treatment後成個人recharge滿電!

Moment of truth最重要係都要睇吓個before and after

毛囊真係乾淨咗好多,起碼見到佢哋冇再比啲污垢蓋住

咁多年冇理過個頭皮,只係做一次深層清潔就有咁嘅改善我好滿意

如果想keep住清潔,建議一個月做一次

要有清潔嘅毛孔,防止脫髮問題,繼而進一步生髮

講下呢康熙年中醫診所環境丫

旗艦店喺鑼灣謝斐道,商業地帶嘅中心,非常方便

診所裝潢professional得嚟帶溫度,唔似啲冷冰冰嘅「醫務所」

治療師好young好friendly,過程細心,可以盡情放鬆身心

除咗針對頭部嘅太極頭療七步曲

佢哋仲有好多其他專業療程、一般中醫保健等等

醫師團隊皆為香港註冊中醫,接受醫療券

帶埋爸爸媽咪嚟一齊保健就啱晒喇!


康熙年中醫

地址:

香港銅鑼灣謝斐道482號兆安廣場25樓全層

沙田新城市中央廣場第一座13樓1317室

電話: 26882733

WhatsApp: 91484237

營業時間: 星期一至日 10:00-20:00

FB: https://www.facebook.com/canseeclinic

IG: https://www.instagram.com/cansee_clinic/

#康熙年中醫 #頭療 #生髮 #防脫髮 #改善頭痛 #改善失眠

Comments